Ahad, 21 September 2008

mari tolong ana

assalamualaikum...
mari tolong ana kwan2, tolong ana kira bape byak asgment n tugas ana yang masih tinggal
adui..ana betul2 ...........sem ni.
1.assingment
2.tugas program kuc n raudhah
3. balik umah org nu, balik umah org ni
4. tidur

heheheh

kita mulakan dengan assingment dulu ek
1. HE..slaid tak uat pe lagi....laporan pun baru 30%...adui...ana ni klu dihumban ke kandang singa, singa pun tak lalu makan..heheh..tp jgn risau..ana akan siapkan jugak..percayalah pada ana..
2. trend..akhirnya kawan2 ana yg uatkan....hehehe...coz slaid ari tu ana yg setelkan...
3.komsas ek...em...ana tak uat pe lgi.huahuahua.....hantar lepas raya an, so...ana ni klu bleh ralit, ana ralit btol2..manfaatkan dgn tidur.hahahhaha
4. pa lgi ek....emmm..sosio...yg ni ana masih blom siap...lepas raya an..ala relax ah..insyaAllah..an tido kul 4 uat asgment ni..hehehe

ok tu ja tuk asgment
kita tgk tugasan program lak.
1. raudhah...tak da pa dah..ana lemah sket bab ni....ana tak bape leh masuk geng raudhah..nape ek...sbb da sorg dak yang ana tak leh tgk muka dia kot.maybe la.eh jgn salah sgka..bukan sebb ana benci atau tak suka dia...tp sebb ana ........................(tak kan semua nak ceta an)
2.kuc...yg ni ana dah siapkan 20%...klu kak shanie tahu ni...ana org pertama kena sekeh dgn dia.huhuhu

seterusnya balik umah...
posa minggu pertama- kg
posa minggu ke2- jelebu...umah kak syam..buka posa dgn anak2 murid
posa ke3- umah mak long..tu pun kejab..huhuu.tak best
posa ke4- cadangnya nak g umah mak lang.dah janji dgn dia..tp sok da kelas....alahai..tolong2...

last sekali tido
bukan nak ckp la, ana ptut claim tido2 ana sblm2 ni...ah nak tido.nak tido

2 ulasan:

JHaZKiTaRo berkata...

salam syawal dari bumi Dublin, Ireland.. jemput2lah singgah ke blog hamba.. :)

Q berkata...

xleh tido lagi...
final nak dekat