Jumaat, 21 November 2008

bismillahhirrahmanirrahim....
allahuAkbar..lamanya tak menulis di sini...dah balik kg ni mmg payah nak jupe tenet..
huhhu..pulak tu laptop kesayangan ana terpaksa dibedah...rosak...bukn virus..skrin laptop ana tu rosak sket..pape pun tolong doakan laptop ana tu slamat dibedah ye..InsyaAllah...selamat tu
heheh
tak da sangat berita yg nak ditulis..em..da la sket2
sekrg agak sibuk dgn aktivit g kebun..membanting tulang menolong bapak mengutip hasil sawit yang menjadi punca pendapatan kami sekeluarga..
em...kakak sulung ana akan kawen InsyaAllah bulan 6 ni..namapak agak relax..tapi ana yang nampak agak kalut..mcm ana lak nak kawen.hahhaha...bila la ana nak kawen ek...
em..pa g ek..dah 2 kali ana kat kg ni ana kluar g jupe adam ana...Alhamdulillah...ana bawak adik2 ana yg havock tu..mas n fizah...Alhamdulillah..penerimaan yang baik..mak ana syum sakan jugak la bila adik2 ana duk ceta...ana no komen la.heheh
em..aktiviti penulisan ana..terbengkalai lantaran laptop ana sakit..dan berada di hosp skrg..nak guna pc kat umah tu..alahai bapak ana duk main game.
em..tu je kot uat masa ni...
salam ceria dari ana

1 ulasan:

Bulya Iswandi berkata...

kak, selamat hari raye...